عسل من و باباشعسل من و باباش، تا این لحظه: 9 سال و 27 روز سن داره

زندگی زیباست...

خدایا شکرت انتظار بسر رسید

1391/4/17 10:40
نویسنده : مامان فاطمه
402 بازدید
اشتراک گذاری

در شب میلاد منجی عالم حضرت مهدی (عج) انتظار این مامان منتظر بسر آمد ...

جهت مطالعه ادامه مطالب را کلیک کنید

وای خدایا شکرت شب نیمه شعبان عیدی گرفتم و متوجه شدم که نی نی دار شدیم خدایا به ماه عزیز همه مامان های منتظر انتظارشون بسر بیاد.

 

خدایا شکر، خدایا از این به بعد برای سلامتی نی نی دعا می کنم که ان شاء الله سالم باشه.

خدایا شکرت ، خدایا ممنونم ، خدایا هیچ وقت این روز رو فراموش نمی کنم بهترین عیدی رو به من دادی

نی نی جون خیلی مواظب خودت باش هر وقت چیزی خواستی بگو، خدایا مواظب نی نی باش اون خیلی کوچیکه مواظب همه نی نی ها باش مواظب نی نی منم باش.

نی نی عزیزم بدون که بعد یکسال انتظار خیلی از اومدنت خوشحالیم از خدا می خوام از همین الان مواظبت باشه

 

پسندها (1)

نظرات (1)

فاطمه سادات
17 تیر 91 13:49
مبارکههه
خدایا شکرت


ممنونم عزیزم
ان شاء الله برای همه مامان های منتظر این روز زود برسه