عسل من و باباشعسل من و باباش، تا این لحظه: 9 سال و 17 روز سن داره

زندگی زیباست...

و ماه آخر بارداری

1394/1/21 12:25
نویسنده : مامان فاطمه
664 بازدید
اشتراک گذاری

جهت مطالعه روی ادامه مطالب کلیک کنید.

سلام

سلام به خدای مهربون که ۹ ماه بیش از پیش هوامون رو داشت سلام به خدایی که بنده اش رو در اوج نا امیدی سورپرایز کرد سلام به خالق هستی سلام به خدایی که زیباترین معجزه اش را درونم قرار داد و مرا به مقام والای مادری رسانید خدایا سپاسگذارمٰٰ ، خدایا به خاطر همه چی شکر گذارم گرچه لطف شما کجا و شکر ناچیز بنده کجا، خدایا به خاطر تمام روزهای زیبای بارداری، شادیها و نگرانی ها، ترس ها و سختی ها، بیقراری ها و آرامش ها به خاطر همه چی متشکرم. خدایا ممنونم که در تمام این لحظات پناهم دادی و دستم رو گرفتی، راستش هنوز باورم نمیشه که دارم مادر میشم، خدایا عفو کن بنده رو 

حالا دیگه شمارش معکوس شروع شده برای وصال شیرین پدر و مادری که سالها در انتظار بودن ایشالله فقط ۱۰ روز دیگه، امروز ۲۱ فروردین روز مادر هست و ۳۰ فروردین دکتر به من وقت زایمان داده، توکل به خدا که بقیه راه هم به خیر و سلامتی بگذره، خیلی دلم میخواد بعد از ۹ ماه انتظار دخترم رو در آغوش بگیرم و هدیه دوست داشتنی خدا رو ببوسم و ازش تشکر کنم ایشالله که سالم و سلامت بیاد بغل مامان و باباش، از خدا براش آرزوی سلامتی و سعادت دنیا و آخرت دارم ایشالله خیرالحافظین حافظ و نگهدارش باشه، ایشالله که زیبا صفت و زیبا رو باشه و باهوش عشق مامانش، ایشالله که بنده خوب خدا باشه و نوکر اهل بیت جیگر باباش 

خدایا امروز که ولادت خانم فاطمه الزهرا سلام الله علیها ست از صمیم قلبم در این آخرین روزهای بارداری اگه آبرویی داشته باشم دعا میکنم برای همه منتظرایی که در این روزها طعم تلخ انتظار اولاد رو میچشن، خدایا به حق این مادر عزیز به تمام منتظرها طعم مادری رو با اولاد سالم و صالح بچشان.

پسندها (3)

نظرات (4)

فروشگاه لوازم جشن تولد نادین
21 فروردین 94 12:35
بیسکوییت تم تولد انواع تم تولد ریسه نمدی کیک فینگر فود تزیینات دسر غذاهای سنتی
کوثر
21 فروردین 94 14:53
سلام خاله گلم.من اپ کردم خوشحال میشم بیایید وپست جدیدمو بخونیدوبهش نظر بدید.ممنون... کوثــــــــــــــرگلی
فافا
26 فروردین 94 9:34
سلام فاطمه جان. انشالله به خیر و خوشی در آغوش بکشی میوه دلت رو . برای سلامتی شما و گل کوچولوت دعا میکنم . اگه قابل باشم ... [پاسخ: سلام عزیزم ممنونم ]
مامان آقا محمد
6 اردیبهشت 94 11:07
سلام چن وقته ب ما سر نمیزنی