عسل من و باباشعسل من و باباش، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

زندگی زیباست...

بازم انتظار

1391/1/20 12:49
نویسنده : مامان فاطمه
320 بازدید
اشتراک گذاری

جهت مطالعه خاطرات مامان آینده  ادامه مطالب را کلیک کنید

سلام

الان 9 ماهه که منتظرم تا خدای خوبم به این بنده حقیرش نظری کنه و به من نیز نعمت مادر شدن رو عطا کنه به قول بابای آینده هنوز وقتش نشده. دکتر که میگه هیچ مشکلی نیست.

قراره ان شاء الله تا چند هفته دیگه برم کربلا شاید هم خدا دوست داره من برم کربلا. اگه نی نی بود نمی تونستم برم.فرشته

خدای خوبم فقط خواستم بدونی چه نی نی باشه چه نباشه دوست دارم.

توکل به خدا

پسندها (1)

نظرات (2)

فاطمه سادات
20 فروردین 91 12:58
سلام عزیزم
ممنون از پیامت
ان شاء الله که خدا همه بنده هاشو از انتظار دربیاره

التماس دعا ان شالله به زودی نی نی بیاد...
لینکتون کردم


♥ مامان آینده ♥
17 اردیبهشت 91 0:43
sسلام گلم ممنون که برام پیام گذاشتی خیلی خوشحال شدم چرا نمی تونی مطالبم رو بخونی عزیزم؟
منم از خدای مهربون می خوام به همه اونایی که دلشون بچه می خواد بهشون عطا کنه