عسل من و باباشعسل من و باباش، تا این لحظه: 9 سال و 26 روز سن داره

زندگی زیباست...

عید فطر مبارک

1393/5/4 14:54
نویسنده : مامان فاطمه
309 بازدید
اشتراک گذاری

لطفاً روی ادامه مطالب کلیک کنید.

سلام

اینقدر روحیه میگیرم از اینکه دوستانم که خیلی وقته منتظرن باردار میشن انگار یهو یه موج امیدی که دیگه نداشتم بهم هجوم میاره کلی حال میکنم میگم یعنی میشه منم مامان بشم خدایا یعنی میشه بدون اینکه زیاد طول بکشه منم مامان بشم,خدایا میشه بدون اینکه بیشتر از این بیوفتیم تو خرج به منو همسر عزیزم اولاد سالم وصالح عطا کنی, خدایا میشه اگه گناهی کردم که باعث این اتفاق شده اون گناه رو به فضل و بزرگیت عفو کنی, خدایا میشه بدون اینکه میکرو کنم مامان بشم خدایا من یه زنم و تو زن رو ظریف آفریدی خدایا خیلی خجالت میکشم وقتی تو مهمونی ها بچه های دیگران رو بغل میکنیم خدایا دیگه چیزی از ماه عزیز و پر برکت رمضان نمونده میشه قبل اینکه سفره رو جمع کنی از برکت این سفره به من و همسرم و همه منتظر ها اولاد و صالح و سالم عطا کنی, خدایا میشه قبل اینکه سفره جمع بشه حاجت همه ما بنده هاتو بدی  ...

خدایا این بنده گناهکار دست خالی منتظر فضل و رحمت شما میمونه

خدایا از اینکه ماه رمضون داره تموم میشه دلم گرفته

خدایا ازت ممنونم که یک سال دیگه ما رو به مهمونیت دعوت کردی

خدایا ازت ممنونم از این همه لطف و فضل شما

خدایا دوست دارم خدایا عاشقتم

 

عازم یک سفرم ، سفری دور به جایی نزدیک

سفری از خود من تا به خودم ، مدتی هست نگاهم

به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست

فرا رسیدن عید سعید فطر ،  بر تک تک دوستان  مبارک

التماس دعا

http://www.beytoote.com/images/stories/economic/en1321.jpg

 

http://www.eshghentezar.com/imgcenter/uploads/1358422125.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان الینا
6 مرداد 93 20:30
ایشالا خدا صداتو میشنوه گلم