عسل من و باباشعسل من و باباش، تا این لحظه: 9 سال و 26 روز سن داره

زندگی زیباست...

خدایا دوست دارم

1392/9/27 10:43
نویسنده : مامان فاطمه
1,337 بازدید
اشتراک گذاری

جهت مطالعه روی ادامه مطالب کلیک کنید.

سلام

چهارشنبه 27 آذر دیگه آخر پاییزه دیگه باید جوجه هامو بشمارم.

میخوام بگم خدایا دوست دارم.

میخوام بگم خدایا ازت ممونم بابت همه چی.

میخوام بگم خدا از همه راهنمایی هات ممنونم.

میخوام بگم خدایا تو خوبی من بدم.

میخوام بگم خدایا از این که این همه هوامو داری شرمنده ام.

میخوام بگم خدایا عشق منی.

میخوام بگم خدایا منو عفو کن که بنده خوبی نیستم.

میخوام بگم خدایا مشکل همه دوستام رو حل کن.

میخوام بگم خدایا به همه دوستام که بچه میخوان بهشون اولاد سالم و صالح بده.

میخوام بگم خدایا همه مریض ها رو شفا بده.

میخوام بگم خدایا مواظب همه پدر و مادرها باش.

میخوام بگم خدایا مواظب همه نی نی ها باش.

میخوام بگم خدایا دست همه مون رو بگیر.

میخوام بگم خدایا دوست دارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان الینا
27 آذر 92 15:50
فاطمه جون ممنون به وبلاگ دخترم سر زدی ایشالا خدا به تو هم یه اولاد شلوغ مثل دختر من بده .با اجازه لینکت کردم تو هم اگه قابل دونستی به ما هم سر بزن [پاسخ: خواهش میکنم ممنونم چشم حتما ]
معصومه
3 دی 92 14:22
عزیز دل خوش بحالت فرصت کردی جوجه هات رو بشمری آدم زرنگی هستی...والله من اصلا جوجه درمیاوردم انشالله سال دیگه [پاسخ: عزیزه خسته ام یکم بیشتر دقت کن جوجه هات زیادن برای شماردن ]