عسل من و باباشعسل من و باباش، تا این لحظه: 9 سال و 26 روز سن داره

زندگی زیباست...

غریبونه

1392/9/30 10:57
نویسنده : مامان فاطمه
510 بازدید
اشتراک گذاری

جهت مطالعه روی ادامه مطالب کلیک کنید.

به یاد سه ساله حسین بن علی(ع)

غریبونه دارم میرم از این ویرونه

دیگه سر اومده پیمونه

حال منو خدا میدونه

غریبونه میخونه عمه از غم های من

توی دستام میبینه تا سر بابای من

غریبونه دارم میرم از این ویرونه

دیگه سر اومده پیمونه

حال منو خدا میدونه

برای تو میخونه لبهای خاموش من

ببین بابا خون دل میچکه از گوش من

ببین بابا شکسته این پرو بال من

خبر نداری از حال من

روی شونه ام گرمی دستای مرد عشقه

عمو جونم میدونی درد من درد عشقه

عمو جونم به یاد چشم تو میخونم

در انتظار تو می مونم

غریبونه دارم میرم از ویرونه

حال منو خدا میدونه

دیگه سراومده پیمونه

 

جانم به قربانت آقا جون

البته میدونم که حتی جونم لایق شما نیست

 

حال منو خدا میدونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پرتو
30 آذر 92 12:20
چقدر زیبا و ارامش بخش و همین طور غمگین ممنون دوستم یلداتون مبارکککککککک ایشالا سال بعد یلدا رو با نینیتون جشن بگیرین آمیننننننننننن [پاسخ: سلام دوستم ممنونم همینطور شما ایشالله که سال دیگه یلدا با نی نی باشی]
رویا
1 دی 92 22:29
التماس دعا [پاسخ: ایشالله که حاجت روا بشی رویا جان]
مهدیه
2 دی 92 14:54
سلام دوست عزیز.وب قشنگی داری.همیشه بهت سر میزنم.خوشحال میشم بهم سر بزنی.یه جورایی باهاتون همدرد بودم.با اجازه لینکت کردم.لینکم کن [پاسخ: سلام دوستم خوبم ازت ممنونم چشم لینک شدی خدا پسر نازت رو حفظ کنه ]
مهدیه
3 دی 92 13:26
سلام عزیزم.ممنون که بهم سر زدی و لینکم کردی در مورد سوالت نه عزیزم من بعد از کلی دکتر رفتن و iui و دارو بعد از چند سال باردار شدم،ولی وقتی دکترمو عوض کردم بعد از 3 ماه مصرف دارو باردار شدم
معصومه
3 دی 92 14:24
خدایا قربونت برم پیمانه هامونو ببین سر رفته سر رو رومون همه کثیف شده از انتظار به دادمون برس [پاسخ: سلام معصومه جان خواهر گلم صبور باش خدا میبینه, خدا هواسش به پیمونه ها هست نمیذاره سر بره, سراومدن پیمونه که کار ما نیست عزیزم کار خانم رقیه جان(س) هست عزیزم ایشالله که من فداش بشم]