عسل من و باباشعسل من و باباش، تا این لحظه: 9 سال و 27 روز سن داره

زندگی زیباست...

خدایا دوست دارم

1393/8/10 15:22
نویسنده : مامان فاطمه
518 بازدید
اشتراک گذاری

جهت مطالعه ادامه مطالب را کلیک کنید.

سلام

شنبه 10 آبان باورم نمیشه که 10 آبان باشه خدا رو هزاران بار شکر که تا الان 14 هفته است که نام زیبای مادر بر من نهاد خدایا میشه لطفاً این حس زیبا رو به همه منتظرا بچشونی و ایشالله به خوشی حس زیبای مادری ادامه داشته باشه, خدایا لحظه لحظه این روزا وقتی در پناه تو باشم زیباست و آرام, و وای از لحظه هایی که یهو نگران میشم چرا من حالت تهوع ندارم, چرا من هیچ حسی ندارم, چرا دلم تیر کشید, چرا اینجوری شد چرا ... یه وقتایی فکر کنم خدا هم از دستم خسته میشه که در هر حالتی نگرانم ولی وقتی میگم خدایا به تو پناه میبرم دریای افکارم آروم میشه و توکل میکنه به خالق بزرگ هستی به کسی که هست و نیست در دستان اوست. الهی توکل به خودت.

تو هفته 12 رفتم مرحله اول غرباگری خدا رو هزاران بار شکر همه چی خوب بود, که اگه کار و زندگیم و ول کنم و فقط شکر کنم کمه. باید هفته 17 تا 19 هم یه بار دیگه برم بازم توکل به خدای بزرگ

دکتر گفت احتمال 70 درصد نی نی دختره که باعث خوشحالی منو بابا جونش شد چون هر دو خیلی دختر دوست داریم ایشالله که بنده خوب خدا بشه دخترم, کنیز خانم فاطمه الزهرا سلام علیها بشه دخترم , این روزا به احترام آقا امام حسین علیه سلام رقیه جان صداش میکنم ایشالله بی بی رقیه سلام علیها سفارش دخترم رو به خدا کنه

خدایا خیلی خیلی خیلی تو را شکر گذارم خدایا به حرمت این روزا به حرمت خانم رباب سلام علیها نذار حسرت اولاد به دل کسی بمونه که خیلی سخته خدایا دل همه پدر و مادر ها رو با اولاد سالم و صالح شاد کن به حق آقا علی اصغر علیه سلام, تا ایشالله ببریمش همایش شیرخوارگان حسینی و بگیم : یا صاحب الزمان فرزندم را نذر یاری قیام تو می کنم . اورا برای ظهور نزدیکت برگزین و حفظ کن .

خدایا دوست دارم

همايش جهاني شيرخوارگان حسيني

 

 

پسندها (3)

نظرات (4)

علی
10 آبان 93 16:04
سلام دوستم اميدوارم که خوب باشي.. خدا نی نی تون رو حفظ کنه امروز يه بنده خدای که معلولیت داشت ازم یه خواهش کرد تا براش انجام بدم لطفآ بخونید اون داراي معلوليت و بیکار هست و به تازگي يه فروشگاه شارژ راه انداخته با کلي هزينه که مشتری نداره ازم خواست تا لينگ و بنر فروشگاهش رو ، رو وبم بذارم تا شاید اینطوری هم تبلیغ بشه و هم مشتری پیدا کنه منم هم لینگش کردم و هم بنرش رو رو بم گذاشتم ازم خواست به تا در این راه کمکش کنم اونم چون معلوليت داره از ته قلبش برامون دعا مي کنه و دعای معلول هم حتمآ میگیره منم گفتم باني خير بشم و به شما هم بگم تا در این خیر شریک شین تا در کنار وبلاگ قشنگي که داريد اون رو لينک کنيد و بنرش هم بذاريد. تا اون بتونه درامدي داشته باشه و دعاي خيرش واسمون بمونه و از همه مهم تر خوش حال بشه + + + ((هم لینک کنید و هم بنرش رو بذارید )) چه اشکالی داره ؟ نه جای ازت گرفته میشه و نه مزاحمت تو وبلاگ نویسی میشه + + + عنوان لينک : خريد ارزان شارژ و عمده آدرس سايت : http://sharjj.ir **** اين بنرش :
فافا
14 آبان 93 11:49
ایییییییییی جووووونم . مبارکه نی نی دخمله ... واییی خدایا شکرت خیلی خوشحالم...
مامان آقا محمد
25 آبان 93 17:21
sghl hk ahhggi fsghljd fhvj, cldk fchvd
مامان آقا محمد
25 آبان 93 17:22
سلام ان شاالله بسلامتی بارتو زمین بزاری