عسل من و باباشعسل من و باباش، تا این لحظه: 9 سال و 17 روز سن داره

زندگی زیباست...

پایان ماه پنجم زندگی مشترک منو دخترم

1393/9/25 11:40
نویسنده : مامان فاطمه
509 بازدید
اشتراک گذاری

لطفاً جهت مطالعه روی ادامه مطالب کلیک کنید.

سلام

امروز سه شنبه 25 آذر سال 93 نمی تونم بدون شکر خدای مهربون شروع کنم. خدایا از صمیم قلبم ازت سپاسگذارم, خدایا از صمیم قلبم ازت میخوام نذاری آرزوی اولاد سالم و صالح به دل کسی بمونه.

چند هفته پیش می گفتم خدایا یعنی میشه برسم به هفته 20 و حالا 21 هفته از زندگی مشترک منو نی نی میگذره خدایا هزاران بار شکر.

هفته 19 رفتم غربالگری سه ماهه دوم و شکر خدا همه چی خوب بود. ایشالله خدا به همه اولاد سالم عطا کنه که اگه کوچکترین مشکلی باشه پدر و مادر دق میکنن.

البته نگرانی ها تمومی نداره و هیچی جز توکل به خدای بزرگ نمیتونه آرومم کنه. پس خدای خوبم توکل به خودت

به نظرم یکی از اتفاق های خارق العاده ای که در این دنیا هست خلقت یک انسان است و در هر لحظه به بزرگی خدا میرسی. وقتی میری سونو و میبینی یه موجود 10 سانتی تمام اعضا یک انسان رو داره فقط میتونی بگی الله اکبر. فتبارک الله احسن الخالقین

خدایا بارداری زیباست,

وقتی اولین بی بی چک بعد از چند سال انتظار دو خط میشه
وقتی یکی از دلنوازترین صداها رو میشنوی و قلب فرزندت شروع به تپیدن میکنه
وقتی نتایج آزمایش ها حاکی از سلامتی فرزندت داره
وقتی دیگه لباس هات بهت تنگ میشه
وقتی همه هواتو دارن
وقتی هر روز میگذره و همچنان نی نی تو دل مامانشه
وقتی چاق میشی و شکمت بزرگ میشه
وقتی هر سختی رو تحمل میکنی
وقتی شب های سختی رو پشت سر میذاری
وقتی تو دلت یه چیزی وول می خوره و قلقلکت میده

در تمام این لحضات میگی خدایا شکرت همش قشنگه, خدایا ازت میخوام این حس زیبای رو همه تجربه کنن,

دلم در تمام لحضات میخواد در پناهت باشم و آروم, دوستت دارم

 

 


 

 

پسندها (4)

نظرات (1)

معصومه
22 دی 93 16:23
عزیز دلم انشالله بیاد و سالم و ناز باشه و بغلش کنی آروم شی