عسل من و باباشعسل من و باباش، تا این لحظه: 9 سال و 27 روز سن داره

زندگی زیباست...

دکتر جدید ... امید دوباره

1391/11/1 10:01
نویسنده : مامان فاطمه
576 بازدید
اشتراک گذاری

برای مطالعه نوشته مامان آینده روی ادامه مطالب کلیک کنید.

سلام

امروز اول بهمن سال 91 ساعت 9:30 یکم اداره سرم خلوت بود گفتم یه سری به وبلاگ نی نی بزنم ببینم چه خبره. ماه پیش با اصرار زیاد عمه نی نی رفتم پیش دکتر برنجیان خیلی وقت بود بهم می گفت برو این دکتر ولی من پشت گوش مینداختم بهر حال وقتی ماه پیش برای دیدن نی نی جاری خانم رفتیم یکم تو مهمونی غصه خوردم دوباره عمه نی نی  شروع به اصرار و تعریف از دکتر برنجیان کرد. منم قبول کردم گفتم برام وقت بگیر. وقتی رفتم با یه مطب شلوغ مواجه شدم با اینکه وقت داشتم حدود 2 ساعت نشستم بعدش اول منشی منو فرستاد پیش ماما البته مریضا رو 2 ،3 تایی می فرستاد که من خیلی خوشم نمیاد ولی وقتی رفتم داخل متوجه شدم تو این مطب این موضوع خیلی ناراحت کننده نبود. نمی دونم چرا ولی اصلاً معذب نشدم هم خیلی رفتار ماما هم بیمارای دیگه خودمونی و راحت بود. بهرحال بعد ماما آقای دکتر رو دیدم یه آزمایش برای بابای نی نی نوشت و گفت دوباره بیا بعد چند روز با جواب آزمایش رفتم و گفت هیچ مشکلی نیست فقط یه سری دارو و سفارش گفت ان شاءالله این ماه باردار می شی اگر نشد دوباره بیا پرونده تشکیل بده. توکل به خدای بزرگ ان شاءالله همه مامان های منتظر این ماه نی نی دار بشن.

اینم عکسه منه دوسش دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)