عسل من و باباشعسل من و باباش، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

زندگی زیباست...

انتظار

1392/6/27 11:35
نویسنده : مامان فاطمه
280 بازدید
اشتراک گذاری

جهت مطالعه لطفاً ادامه مطالب را کلیک کنید.

سلام

خدایا انتظار خیلی سخته بعضی وقت ها سخت تر مثل الان که دل تو دلم نیست که دوشنبه بیاد و من پریود نشم و برم آزمایش بدم و انشاء الله ببینم که مثبته.

 

 

ای خدا میشه دل منو و همه اونایی که دلشون بچه می خواد شاد کنی. خدایا به خودت قسم خیلی سخت میگذره میدونم میدونم نباید اینقدر آدم اهمیت بده ولی خیلی سخته. خدایا صدای ما رو بشنو یا سمیع، خدایا شما خدایی بزرگی همه کار می تونی کنی خدایا خیلی سخته خدایا شما یکی از بهترین و زیباترین نعمت هات رو از ما دریغ داشتی خدایا خیلی سخته. خدایا وقتی میشنوم یکی از اقوام نا خواسته برای سومین بار باردار میشه خیلی سخته خدایا با شما حرف نزنم با کی درد دل کنم .

مثل همیشه می گم توکل به خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)