عسل من و باباشعسل من و باباش، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

زندگی زیباست...

اینم کاری که دوست نداشتم

1392/6/13 15:51
نویسنده : مامان فاطمه
265 بازدید
اشتراک گذاری

جهت مطالعه ادامه مطالب را کلیک کنید.

سلام

دیگه تصمیم گرفتم پیش برنجیان نرم آخه دیگه برای من راهکاری نداشت جز اینکه آی یو آی انجام بدم منم دلم نمی خواست پیش اون این کار رو انجام بدم تصمیم گرفتم برم صارم پیش دکتر نبوی تا حالا چند بار پیشش ویزیت شدم به نظرم دکتر خوبی اومد فقط باید اجازه داد که کار خودشو کنه البته ایشون هم نظرشون آی یو آی بود علی رغم اینکه اصلاً دوست نداشتم کار به اینجا برسه ولی خوب چه میشه کرد.

 

 

 

 یه سری آمپول داده قراره فردا برم سونو نمی دونم توکل به خدا می خوام بگم خدایا راضی ام به رضایت البته می گم خدایا برای قبول رضایت بهم صبر بده، ایمان بده خدایا می دونم که همه اینها وسیله است فقط شمایی که می تونی این گره رو باز کنی. خدایا خدای خوبم خدای مهربونم درسته که این بنده از شما درخواستی داره خدایا می دونم که فقط شما می تونی این مشکل رو حل کنی ولی من دلم نمی خواد به هر قیمتی خدایا شما همه چیز رو بهتر می دونی عیب نداره فقط بهم صبر بده. می دونی وقتی خدا به انسان فرزندی عطا نمی کنه تازه اون موقع است که متوجه می شی یکی از بهترین و زیباترین نعمت های خداوند فرزند سالم و صالح هست. خدایا دوست دارم و به خودت توکل می کنم در تمام مراحل زندگی.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)