عسل من و باباشعسل من و باباش، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

زندگی زیباست...

توسل به شاه چراغ

1392/6/13 15:04
نویسنده : مامان فاطمه
302 بازدید
اشتراک گذاری

جهت مطالعه ادامه مطالب را کلیک کنید.

سلام

هفته پیش من و بابای آینده رفتیم شیراز برای اولین بار بود که شیراز می رفتیم شهر قشنگی بود خوش گذشت فالوده شیرازی که عالی بود سفره خونه وسط بازار وکیل هم خیلی حال داد یه قسمت خوبه سفر هم زیارت شاهچراغ بود برادر آقا امام رضا(ع) از ایشون خواستم سفارش ما رو بکنه ان شائ الله که خدا همین ماه جواب مثبت بهم بده به همه اونایی که دلشون می خواد مامان بشن، به دوستام که چند سال منتظرن به هممون فرزاندان سالم و صالح و زیبا و پاک عطا کنه.

خدایا یعنی میشه من این ماه مامان بشم

چند روز اداره نبودم اصلا حس کار نیست البته اگه خونه هم بمونم حوصله ام سر میره پس مجبورم اداره رو تحمل کنم فکر میکنم که با اومدن نی نی از اداره هم خلاص میشم هم کلی می تونم مرخصی بگیرم هم کلی مرخصی میدن آخ جون خدایا برام بهترین روزهای زندگی رو رغم بزن دلم تغییر می خواد یه مدته که چیزی نیست که زیاد خوشحالم کنه بی حس و حالم

چی بگم والا

فقط می تونم بگم توکل به خدا

دلم می خواد موضوع نوشته هام رو نوشته های نی نی و مامانش انتخاب کنمگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شبنم
4 شهریور 92 9:57
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک