عسل من و باباشعسل من و باباش، تا این لحظه: 9 سال و 27 روز سن داره

زندگی زیباست...

امید

1392/7/3 11:37
نویسنده : مامان فاطمه
225 بازدید
اشتراک گذاری

جهت مطالعه روی ادامه مطالب کلیک کنید.

سلام

آی یو آی اول جواب نداد دوشنبه رفتم آزمایش دادم گفت منفی البته حدس میزدم چون قبلش بی بی چک گذاشته بودم منفی بود دوشنبه خیلی حالم بد بود خیلی دلم گرفته بود الان خدا رو شکر از نظر روحی بهترم داشتم وبلاگ یکی از مامان ها رو میخوندم که با چه سختی بچه دار شده خدایا براش حفظش کن با اینکه اینقدر سختی کشیده بود ولی از نظر روحیه عالی بود کلی ازش انرژی گرفتم فردا وقت گرفتم برم پیش دکتر اگه بگه مشکلی نیست این ماه هم مجدد آی یو آی میکنم توکل به خدای بزرگ و مهربون دلم میخواد این ماه بیخیال باشم بیشتر هم استراحت کنم خدایا بازم ازت کمک می خوام خیلی دوست دارم عاشقتم می دونم بنده خوبی نیستم ولی واقعا دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)