عسل من و باباشعسل من و باباش، تا این لحظه: 9 سال و 26 روز سن داره

زندگی زیباست...

همه چی عالی جای خدا خالی

1392/7/29 9:09
نویسنده : مامان فاطمه
234 بازدید
اشتراک گذاری

لطفا روی ادامه مطالب کلیک کنید.

سلام

دوشنبه 29 مهر دیگه شمارش معکوسی در کار نیست امروز بی بی چک گذاشتم منفی اصلا دل و دماغ ندارم اصلا حوصله ندارم خدا رو شکر اینجا و نی نی سایت هست تا سرم و گرم کنم تمام سعی ام رو میکنم به چیزی فکر نکنم تا خدای نکرده حرفی نزنم خدا ناراحت بشه البته میدونم خدا اینقدر مهربونه که به ما این اجازه رو میده یکم غصه بخوریم.

وای موندم به شوشو چی بگم دلم خیلی براش میسوزه میدونم خیلی ناراحت میشه خدایا به اونم صبر بده

وقتی یادم میافته چقدر پول خرج کردیم وقتی یادم میافته چقدر امید داشتم وقتی یادم میافته که نمونه شوشو عالی بود اندازه فولی های من عالی بود ولی انگار جای خدا خالی بود...

وای خدایا کمکم کن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محیا منتظر
29 مهر 92 12:22
می فهممت و درد می کشم باهات. اما قوی باش دختر، قوی و صبور...بالاخره برای ما هم اون روز قشنگ میرسه. از خدا برات صبر می خوام و آرامش و شادی.


عزیزم باور کن از صمیم قلبم دوست دارم یه روزی بیام وبلاگت بگی 2 خط شد خدا میگه برای هم دعا کنید من برات دعا میکنم خدا بهت 3 تا نی نی سالم و صالح بده ممنونم ازت