عسل من و باباشعسل من و باباش، تا این لحظه: 9 سال و 27 روز سن داره

زندگی زیباست...

نه این و نه آن

1392/8/1 9:40
نویسنده : مامان فاطمه
222 بازدید
اشتراک گذاری

لطفا روی ادامه مطالب کیلک کنید.

سلام

چهارشنبه اول آبان قرار بود امروز برم آزمایش ولی نمیرم چون فکر کنم دیگه تا فردا پس فردا پری میاد. دوست ندارم برم آزمایش الکی بدم الکی دلم تا زمان نتیجه خوش باشه فکر میکنم خانم های آزمایشگاه بهم میخندن

قراربود اگه جواب این ماه منفی بشه با همسر محترم بریم کربلا ولی هم جواب منفی شد هم رفتنمون کنسل شد نه این شد و نه اون

اشکال نداره توکل به خدا گفتم که امیدوارم هرچی خیره همون پیش بیاد لابد این خیر بوده

فردا عید غدیره یعنی میشه خدا به همه منتظرها اولاد سالم و صالح عیدی بده ای خدا میشه بیام بگم ممنونم عیدی بهم دادی

البته نمیخوام ناشکری کنم خدا همیشه درحال عیدی دادن به ماست همین که تن سالم پدر مادر مهربون همسر خوب و ..................................................

داریم یعنی عیدی

خدایا دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)