عسل من و باباشعسل من و باباش، تا این لحظه: 9 سال و 27 روز سن داره

زندگی زیباست...

آرامش

1392/8/6 13:10
نویسنده : مامان فاطمه
232 بازدید
اشتراک گذاری

لطفا روی ادامه مطالب کلیک کنید.

سلام

دوشنبه 6 آبان هفته دیگه این موقع پنجمین سالگرد ازدواج ماست یادش بخیر چقدر همه چی ساده و بی آلایش بود چقدر زود گذشت انگار پارسال بود جالبه 5 سال پیش هم عروسی ما دوشنبه بود  اصلا باورم نمیشه 5 سال گذشت دلم میخواد روزها زودتر بگذره دلم میخواد آینده بشه دلم میخواد ببینم آینده چه جوریه خدا کنه خیلی قشنگ باشه نمیدونم سال دیگه این موقع نی نی دارم یانه سال دیگه میام و میگم این روزها معتاد وب شدم همش تو نی نی سایت و وب دوستان از بیکاریه اداره زیاد کار ندارم

این ماه رو میخوام استراحت کنم البته شاید 5 شنبه یه سر برم دکتر شاید هم نرم نمیدونم، هم خسته شدم از این همه دارو و این همه پول خرج کردن هم دلم میخواد این ماه آزاد باشم دلم میخواد بدون هیچ فکر و خیالی برم بشینم مجلس عذاداری آقا اباعبدالله (ع) برای مظلومیتش گریه کنم، قسمتم نشد برم جوارش خدا کنه قسمتم بشه برم مجلسش

به نظرم دیگه باید اسم وبلاگم رو عوض کنم به دفتر دلتنگی ها به نظرم اینجوری بهتره

خدایا به خاطر آرامش این روزها خیلی خیلی ازت تشکر میکنم خیلی ممنونم این آرامش رو شما به من هدیه کردی دوست دارم خیلی دلم میخواد برات بنده خوبی باشم ولی بدون کمک خودت نمیتونم دستم رو بگیر

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)