عسل من و باباشعسل من و باباش، تا این لحظه: 9 سال و 27 روز سن داره

زندگی زیباست...

توسل به اباعبدالله(ع)

1392/8/25 10:14
نویسنده : مامان فاطمه
211 بازدید
اشتراک گذاری

لطفا روی ادامه مطالب کلیک کنید

سلام

شنبه 25 آبان 12 محرم امروز سوم آقا اباعبدالله الحسین(ع) است. از اول محرم سعی کردم برم هیئت اگه خدا قسمت کنه امشب هم میرم.

دلم میخواد این جلسات برام بمونه تاثیر کنه دلم میخواد بنده خوب خدا باشم دلم میخواد امام حسین ازم راضی باشه دلم نمیخواد فقط برای امام حسین گریه کنم دلم میخواد بتونم رهرو راهش باشم البته بدون کمک خودش بعیده پس از خود آقا میخوام تو دنیا و آخرت دستمون رو بگیره.

صبح وب رویا رو خوندم آمینوسنتز رفته بود خدا رو شکر مشکلی نبود الهی شکرت خیلی براش خوشحال شدم ایشالله دوستام یکی یکی براشون اتفاق های خوب بیوفته و مامان شدنشون رو بشنوم

ای خدای خوبم ما این چند روز با هزار امید اومدیم در خونه بنده خوبت تا اونو ضامن قرار بدیم به درگاهت خدای خوبم به حق آبروی این بنده های خوبت امید ما رو نا امید نکن

ای خدا...ای خدا...همه امیدم به توست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رویا
25 آبان 92 15:07
سلام ممنون عزیزم انشاالله خدا خودش حاجتت رو میده و چراغ خونت رو روشن میکنه [قربونت برم ممنون که بهم سر زدی ایشالله چراغ خونه همه مون روشن بشه دوست دارم هجدهمین مامان سایتت من باشم]
کنجد مامان
26 آبان 92 20:20
عزیزم الهی به همه ی آرزوهای سبزت برسی و حاجت روا بشی [ممنونم ایشاالله باهم]