عسل من و باباشعسل من و باباش، تا این لحظه: 9 سال و 28 روز سن داره

زندگی زیباست...

سکوت

1392/8/27 9:28
نویسنده : مامان فاطمه
287 بازدید
اشتراک گذاری

لطفا روی ادامه مطالب کلیک کنید.

سلام

دوشنبه 27 آبان امروز اگه خدا قبول کنه روزه گرفتم. این روزها زیاد حوصله کسی رو ندارم ترجیح میدم سکوت کنم به افراد دور و برم احساس خوبی ندارم حوصله بچه های اداره رو ندارم دلم میخواد همه سکوت کنن دلم نمی خواد کسی صحبت کنه نمیدونم چرا یه وقت هایی دیوونه میشم مثل الان یه وقتهایی تو دنیا احساس علافی میکنم حوصله کل دنیا رو ندارم نمیدونم چرا ولی این دنیا رو دوست ندارم دلم تغییر میخواد

فردا شب هفت آقا اباعبدالله (ع) است میخوام برای بچه های زیارت عاشورا صبحانه عدسی بیارم بچه ها عدسی های منو دوست دارن خدا کنه فردا هم خوب بشه.

یکی از دوستان نی نی سایت که چند ماه بیخیال دکتر شده بود باردار شده خیلی براش خوشحالم ایشالله قسمت همه منتظر ها بشه  

والا میکرو هم به نظرم هیچ فایده ای هم نداره هالان هم جواب میکروش منفی شد نینا هم که فعلا بی بی چک هاش منی نشون میده خدا کنه براش معجزه بشه

دلم میخواد برم تو بغل خدا و های های گریه کنم دلم میخواد خدا هم منو بغل کنه و سرم رو نوازش کنه


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)