عسل من و باباشعسل من و باباش، تا این لحظه: 9 سال و 27 روز سن داره

زندگی زیباست...

عنوان جدید

1392/8/29 10:25
نویسنده : مامان فاطمه
264 بازدید
اشتراک گذاری

جهت مطالعه روی ادامه مطالب کلیک کنید.

سلام

امروز هم عنوان وبم رو عوض کردم هم قالبش عنوان و قالب قبلی مخصوص مامان هایی بود که نی نی دارن نه من که اینجا شده دفتر دلتنگی هام  با این قالب و این عنوان احساس بهتری دارم

ایشالله هر وقت خدای مهربونم با درخواست مادر شدن من و اعطای فرزند سالم و صالح موافقت کرد عنوانم رو عوض میکنم به همون خاطرات فرشته کوچولو...


خدا رو هزار مرتبه شکر این ماه شوشو آخرین قسط مغازه رو میده خدا خیلی برای خرید مغازه کمکمون کرد واقعا احساس میکنم خودش برامون خرید وقتی بهش فکر میکنم متوجه میشم اگه خدا بخواد اتفاقی بیوفته دیگه هیچی مهم نیست و اگه خدا نخواد اتفاقی بیوفته زمین بره آسمون آسمون بیاد زمین هم نمیشه الله اکبر

فردا مهرسا یکی از دوستان نادیده ام تو نی نی سایت آی یو آی داره از صمیم قلب از خدا میخوام که همین ماه مثبت بشه و خدا بهش اولاد سالم و صالح عطا کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان الینا
24 آذر 92 16:32
دوست عزیزم از ته دل برای هر چه زودتر مادر شدنت دعا میکنم ایشالا هر چه زودتر مادر بشی و اون وقت بیا به وبلاگ دخترم خبر خوش رو به ما هم بده www.elina90s.niniweblog.com [پاسخ: ممنونم که بهم سر زدی خدا دختر نازت رو برات نگه داری خیلی نازه]