عسل من و باباشعسل من و باباش، تا این لحظه: 9 سال و 28 روز سن داره

زندگی زیباست...

یا امام رضا(ع) عزیزم

1392/8/30 11:54
نویسنده : مامان فاطمه
358 بازدید
اشتراک گذاری

لطفاً جهت مطالعه روی ادامه مطالب کلیک کنید.

سلام

پنج شنبه 30 آبان فردا سالگرد عقدمونه یادش بخیر سال 86 روز پنج شنبه تولد آقا امام رضا (ع) بود.

این ماه هم خبری نیست دیشب لک دیدم ای بابا نمیدونم چرا کسی صدام رو نمیشنوه انگار کسی منو نمیبینه فکر کنم خیلی بدم که هیچ کس منو دوست نداره خدایا یعنی اینقدر من گناه کارم اینقدر من رو سیاهم خدایا من پیش شوهرم شرمنده ام خدایا تو که هیچ وقت دوست نداشتی بنده ات شرمنده بشه ولی من دارم میشم خدایا منم آدمم دیگه یکی از زیبا ترین نعمت هاتو به یه سری دادی به یه سری ندادی آخه ما هم دلمون میخواد همش با حسرت باید بقیه رو نگاه کنیم همش میگم اینا به خدا چی میگن که خدا جوابشون رو میده دیشب یه آقایی میگفت امام رضا(ع) ضامن شده حاجتم رو از خدا گرفتم تو دلم گفتم این به امام رضای عزیزم چی گفته که من بلد نیستم فکر کنم امام رضا فقط عزیزه منه ولی من عزیز اون نیستم آقا جون 2 سال و نیمه که چشمم به درگاه خدا خشک شده بابا یکی جواب منو بده آخه خدا جون من بهترین بنده هاتو به درگاهت ضامن قرار دادم نمیدونم شاید اینقدر من بدم هیچ کدوم ضمانت منو قبول نکردن. ولی یا امام رضا جان شما به ضامن بودن شهره ای تو رو  به فرزند جوانت جواد الائمه قسم میدم ضامن من روسیاه هم بشو

 

 

 

 

چقدر روزهای پنج شنبه که میام سرکار خوبه میتونم با خدا بدون مزاحم صحبت کنم.

خدا جونم ازت میخوام از من ناراحت نشو یه وقت هایی خوب دلم میگیره پیش شما درد دل نکنم چی کار کنم خودت هم میدونی که چقدر دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرشیدا
30 آبان 92 11:32
سلام عزیزم توکلت بخدا باشه انشاالله خیلی زود شما هم صاحب یه نی نی میشی . [پاسخ: سلام مامان خانومی خدا دخترت رو برات نگه داره ایشالله زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه ممنونم خانوم]
لطیفه (رزانا 11) نی نی سایت
2 آذر 92 14:01
سلام خانمی فدات شم نبینم غمگین باشی حتما حکمتیه ایشالا به زودی و با دل خوش نی نی بیاد تو شکمت و جمع 3 نفرتونو جشن بگیرین. [پاسخ: سلام عزیزم چرا دیگه نمیای نی نی سایت ممنونم که بهم سر زدی ایشالله خدا به زودی به همه ما منتظر ها اولاد سالم و صالح عطا کنه ]
معصومه
5 آذر 92 20:28
عزیزم با چشای قشنگت میخونی وگرنه نوشته های من قابل دار نیست عزیز دل [پاسخ: ممنونم که بهم سر زدی ]