عسل من و باباشعسل من و باباش، تا این لحظه: 9 سال و 26 روز سن داره

زندگی زیباست...

خسته ام

1392/9/6 9:46
نویسنده : مامان فاطمه
342 بازدید
اشتراک گذاری

برای مطالعه روی ادامه مطالب کلیک کنید.

سلام

امروز چهارشنبه 6 آذر 92 هوا چند روزه که خیلی آلوده است مدارس ابتدایی امروز تعطیل هستن کاش ما هم تعطیل بودیم. 10 سال پیش یکی از آرزو های بزرگم داشتن یه شغل خوب بود خدا هم از بهترینش با بهتری شکل نصیبم کرد خدایا شکرت خدایا ممنونم ولی دیگه خسته شدم از کار از اداره از استرس از دستور از رییس از صبح بیدار شدن های زود از دیر اومدن ها از همه چی

چند وقته که مدیر کل عوض شده این رییس ما هم حل برش داشته داره خودش رو میکشه من نمیدونم خودش خسته نمیشه از این همه کار هر روز 7 صبح تا 8 شب حتی پنج شنبه ها والا به خدا خوبه شوهرش چیزی بهش نمیگه آخه مگه این شد زندگی

هر روز برای اینکه پیش مدیر کل جدید خودش رو نشون بده میاد یه دستور تازه میده والا به خدا دیگه حوصله اینو ندارم

دلم میخواد یه تصمیم محکم بگیرم مثل اینکه دیگه نیام سرکار یا لااقل چند ماه مرخصی بگیرم احساس میکنم واقعا بهش نیاز دارم

خدایا خدای خوبم که جز تو کسی نیست که به من کمک کنه ازت میخوام برای بهتر شدن جسمم ، روحم و شاد شدن زندگیم کمکم کنی باید یه تصمیم بگیرم خدایا برای گرفتن بهترین تصمیم منو راهنمایی کن

خدایا واقعا خسته ام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)