عسل من و باباشعسل من و باباش، تا این لحظه: 9 سال و 26 روز سن داره

زندگی زیباست...

دکتر عشوری

1392/9/11 12:09
نویسنده : مامان فاطمه
5,887 بازدید
اشتراک گذاری

جهت مطالعه روی ادامه مطالب کلیک کنید.

سلام

دوشنبه 11 آذر خدا رو شکر حالم بهتره هر وقت با خدا حرف میزنم حالم بهتره دیشب برای خدا نامه نوشتم مطمئنم که تا حالا نامه ام رو خونده نمیدونم چه جوابی به نامه ام میده دارم فکر میکنم وقتی ما به یه آدمی نامه مینویسیم اونا به ما جواب میدن مگه میشه خدای بزرگ خدای مهربون پروردگار عالم به نامه بنده اش جواب نده حتی جواب منفی

پنج شنبه گذشته خدا یه دکتر جدید بهم معرفی کرد دکتر صفیه عشوری مقدم اولش که دیدمش باورم نمیشد پزشک باشه خیلی ساده و بی آلایش خیلی مهربون و یکی از خصوصیات خوبش گوش دادن دقیق به حرف هام بود برعکس نبوی که اصلا گوش نمیداد من چی میگم همش میخواست زود تموم کنه انگار همش هول بود آدم بیشتر استرس میگرفت 2 ثانیه حرف میزد بعد میفرستاد پیش ماما جواب یه سئوال رو درست حسابی به آدم نمیداد ولی ایشون خیلی با مهربونی به همه حرفهام گوش دادن گفتم نبوی بهم گفته باید لاپراسکوپی کنه خدا رو شکر ایشون فلوشیپ لاپراسکوپی دارن یه سری آزمایش جدید نوشته توکل به خدا 

ایشالله قراره سه شنبه بریم مشهد دلم برای امام رضا (ع) خیلی تنگ شده خدا کنه مشکلی پیش نیاد فقط یه موضوعی هست که منو یکم ناراحت میکنه اونم لک های نامهربان هستند که نمیدونم چرا تموم نمیشه خدا کنه تا فردا دست از سرم برداره

خدایا شکرت خدایا دوستت دارم خدایا ازت بابت همه بی ادبی هام معذرت میخوام خدایا عشق منی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

معصومه
17 آذر 92 14:11
حاجتروا شی انشالله
هدی
2 آذر 93 12:18
سلام من شماره ی دکتر رو از تو سایت پیدا کردم اما متاسفانه نمیدونم مطبش چه روزا و ساعاتی هست.میشه راهنماییم کنید [پاسخ: سلام ببخشید من تازه پیغام شما رو دیدم واقعا معذرت میخوام دکتر عشوری روزهای فرد مطب بلوار فردوس هستش و دوشنبه و چهارشنبه مطب آرژانتین البته کلا عصرها میره مطب]