عسل من و باباشعسل من و باباش، تا این لحظه: 9 سال و 26 روز سن داره

زندگی زیباست...

روزهای من

1392/10/15 15:55
نویسنده : مامان فاطمه
386 بازدید
اشتراک گذاری

لطفا روی ادامه مطالب کلیک کنید.

سلام

امروز شنبه 14 دی وای کی شد 14 دی به نظرم باید اول دی باشه خدایی با چه سرعتی این روزها میگذره البته من دوست دارم دوست دارم روزها زود بگذره دوست دارم آینده رو ببینم خدایا چقدر دلم آینده زیبا میخواد البته ما انسانها فقط دلمون به آینده خوشه ولی هرچی که میگذره هنوز راضی نیستم اینقدر این روزها میگذره تا ما پیر میشیم ولی هنوز اون آینده ای که در انتظارش هستیم نیومده و وقت ما تموم شده دیگه باید بار سفر ببندیم نمیدونم چرا باور نداریم که آینده به زودی میاد و ما باید بریم و اون روز امیدوارم جز افسوس و آه چیزای دیگه هم برای بردن داشته باشیم البته چیزای خوب

به هر حال این روزها به سرعت پیش میره و منم به تنبلی هام دارم ادامه میدم

اون ماه که نه آزمایش دادم نه دکتر رفتم خدایی خیلی کیف میده نه دکتری نه دارویی نه ریزش مو و پول خرج کردنی ایول

البته دیگه بسه استراحت برای هفته دیگه وقت دکتر گرفتم ایشالله این هفته میرم آزمایش میدم

همش تصمیم میگیرم که خوب باشم ولی مگه میشه مگه میذارن هی میرن رو اعصابم البته خودم هم همش یادم میره

باید خیلی از فرزند نیامده ام تشکر کنم چون باعث شده من هی دنبال مشکلات اخلاقی و گناهانم که دیگه به عادت تبدیل شده باشم ولی خیلی سخته هی قول میدم هی یادم میره خدایا کمکم کن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مائده
15 دی 92 12:24
ایشالله گلم تا اخر امسال خدا بهت یه نی نی ناز و سالم میبخشه [پاسخ: ایشالله ممنونم گلم]
پرتو
15 دی 92 15:27
عزیزم انشاالله به زودی فرشتت میاد توی دلت و کلی خوشحالتون میکنه [پاسخ: ممنونم ایشالله و همینطور برای تو دوستم]
رویا
17 دی 92 17:38
انشاالله زود خبر مادر شدنت رو مینویسی [پاسخ: ایشالله عزیزم ]
منتظر لطف خدا
25 دی 92 10:27
سلام عزیزم انشالله همه ی منتظرهای نی نی ، زود زود مادر شن منم مثل شما منتظرم اگه دوست داشتب بهم سر بزن . منم با اجازه لینکت می کنم [پاسخ: سلام ممنونم چشم حتما عزیزم]
پرتو
28 دی 92 21:39
مژده دهيد چون كه هفته وحدت آمده ميلاد امام صادق و پيمبر رحمت آمده كاش در اين جمعه از آسمان ندا دهند اي منتظران ظهور،منجي بشريت آمده ولادت پيامبر اكرم(ص) و امام صادق(ع)تبريك و تهنيت باد. [پاسخ: سلام عزیزم ممنونم ایشالله که عیدمون رو گرفتیم اونم چی اولاد سالم و صالح]