عسل من و باباشعسل من و باباش، تا این لحظه: 9 سال و 26 روز سن داره

زندگی زیباست...

نهایت امید

1392/10/30 9:26
نویسنده : مامان فاطمه
336 بازدید
اشتراک گذاری

لطفا جهت مطالعه ادامه مطالب را کلیک کنید.

سلام

دوشنبه 30 دی ماه دیگه چیزی به عید نمونده عید رو دوست دارم به خاطر همین نزدیک عید حالم بهتره

پنج شنبه رفتم دکتر نکته مهم این بود که گفت نیاز به لاپراسکوپی نداری خیلی برام جالبه بالاخره کدوم دکتر تشخیصش درسته نبوی تو صارم که میگفت حتما باید لاپرا کنی و این دکتر جدید که میگه لازم نیست لاپرا کنی

نمیدونم والا آزمایش همسر نازنین همچین چنگی به دل نمیزد از دکتر پرسیدم اوضاع خرابه گفت اگه 20 سالت بود نه طبیعی امید بود موضوع جالب اینجاست که اولین آزمایش شوشو حدود 2 سال پیش بود ولی من نمیدونم چرا همون موقع به من این حرف رو نزدن اینجاست که میگم آدم نمیدونه به حرف کدوم دکتر اعتماد کنه

به هر حال گفت دیگه باید آی یو آی کنی خبر نداشت دوبار انجام دادم بهش گفتم من 2 بار تو صارم آی یو آی انجام دادم گفت پس بیا میکرو کن ...

وای دنیا رو سرم خراب شد خدایا اصلا نه فکرش رو میکردم نه دلم میخواست کارم به اینجا کشیده بشه دیگه نمیتونستم هیچی بگم یهو گفتم نه تو رو خدا خیلی از میکرو میترسم, از اون همه آمپول , از اون همه دارو , از اون همه پول خرج کردن وای عوارضش ریختن موهام دیگه طاقت ندارم دیگه جون ندارم دیگه نمیتونم

از دکتر خواهش کردم یه بار دیگه برام آی یو آی انجام بده گفت اشکالی نداره تا 3 بار میشه برام دارو نوشت تا برای سومین بار آی یو آی کنم و برای شوشو سلینیوم

باید با خدا حرف میزدم باید باهم دیگه منطقی صحبت میکردم باید بهش میگفتم که من تسلیم هستم باید بهش میگفتم خدایا بهم رحم کن باید ازش التماس میکردم تا یه جور دیگه با هم معامله کنیم.

ختم کلام اینه که بی صبرانه منتظر پاسخ خدا هستم, منتظرم تا ببینم یکی از عزیزانم حاضرن تا ضمانت منو رو سیاه رو کنه به درگاه دوست

درونم نهایت امید را دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پرتو
30 دی 92 11:09
عزیزم انشاالله که این دفه همه چی به خوبی پیش میره و فرشتت میاد توی دلت تا میتونی همسرت و خودت و تقویت کن ، منم برات از ته قلبم دعا میکنم امیدوارم قبول حق قرار بگیره دوستم
منتظر لطف خدا
30 دی 92 20:42
عزیزم انشالله این بار با همین آی یو آی جواب می گیری نگران نباش و به خدا توکل کن