عسل من و باباشعسل من و باباش، تا این لحظه: 9 سال و 26 روز سن داره

زندگی زیباست...

منتظر

1392/11/5 9:22
نویسنده : مامان فاطمه
442 بازدید
اشتراک گذاری

جهت مطالعه روی ادامه مطالب کلیک کنید.

سلام امروز شنبه 5 بهمن زیاد حالم خوب نیست فقط خدا میدونه چرا

اداره هم اوضاع خوب نیست مدیر داره عوض میشه یه سری خوشحالن و یه سری ناراحت یه سری هم مثل من براشون زیاد مهم نیست

پنج شنبه با شوشو رفتیم یه دکتر گفت با اینکه واریکوسل نداره بهتره عمل کنه حالا قراره بره سونو

دیشب یه سری از دوستانمون مهمون بودن منزل ما نمیدونم چرا هر وقت اینا میان خونه ما و میرن من انرژی منفی دارم احساس میکنم همه روی هم حساس شدن خیلی نمیشه باهاشون درد و دل کرد فکر میکنم باید رابطه مون رو باهاشون کمتر کنیم البته چند وقتی هست که دیگه حوصله هیچ کس و هیچ چیز رو ندارم

خدایا درسته که من خیلی غر میزنم ولی میخوام بابت همه داشته های زیبایم ازت تشکر کنم خدایا همه این نعمت های زیبا رو شما به من عطا کردی ازت میخوام خودت هم حفظشون کنی

دلم میخواد برای خانواده ام از خدا طلب سلامتی و عاقبت به خیری کنم.

خدایا دلم میخوام بابت همه ناشکری ها و بی ادبی هام ازت معذرت خواهی کنم.

خدایا با اینکه بنده خوبی برات نیستم ولی دوستت دارم و خودم و عزیزانم رو به تو میسپارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

❤خونه نمدی❤
5 بهمن 92 10:10
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به ما بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
نازبانو
6 بهمن 92 16:51
سلام خدایا بابت همه ی ناشکری هایی که در حقت کردم ازت عذر می خواهم. عزیزم ایشالله روزی برسه این خاطراتو برا نی نی هامون بخونیم که چقد منتظرشون بودیم ان روز دور نیست
منتظر لطف خدا
7 بهمن 92 19:25
خدا خیلی بزرگه عزیزم و خیلی بیشتر از اون چیزی که فکرشو بکنیم دوسمون داره .. مطمئنم خدا دعاهامونو بی جواب نمیذاره
پرتو
8 بهمن 92 20:14
عزیزم انشاالله که هر چی خیره براتون پیش بیاد خدا بزرگه و هیچ بنده ای رو دست خالی از درگاهش رد نمیکنه فقط ممکنه گاهی طول بکشه و اینم به خاطر امتحان صبرمونه ، امیدوارم به زودی دلت پر شه از شادی و از شادی تو دوستم ماهم لذت ببریم الهی آمین
mami92
12 بهمن 92 18:28
به خدا گفت : خداوندا عزیزترین بندگانت چه کسانی هستند ؟ خداوند فرمود : آنان که می توانند تلافی کنند … اما به خاطر من ، می بخشند !
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 بهمن 92 22:49
عزیزم امیدوارم به زودی با خبر خوش بیای عزیز دلم امیدت به خدا باشه
بهار د
22 بهمن 92 12:35
عزیزم خدا بزرگه ایشالله مشکل شما هم حل بشه منم خیلی سختی کشیدم ولی هنوز بعد نه سال انتظار دارم میکشم [پاسخ: سلام امیدوارم خدا با اولاد سالم و صالح دلت رو شاد کنه و طعم تلخ انتظار رو نکشی ]