عسل من و باباشعسل من و باباش، تا این لحظه: 9 سال و 26 روز سن داره

زندگی زیباست...

بازم شمارش معکوس

1392/11/26 9:44
نویسنده : مامان فاطمه
464 بازدید
اشتراک گذاری

لطفاً جهت مطالعه روی ادامه مطالب کلیک کنید.

سلام

شنبه 26 بهمن بازم در وضعیت شمارش معکوس هستم جمعه پیش 18 بهمن رفتم بیمارستان عرفان برای آی یو آی وقتی چهارشنبه 16 بهمن تو برف قشنگ زمستون با ترس و لرز از لیز خوردن رفتم مطب دکتر برام روز قشنگ و خاطره انگیزی بود صبحش رفتم موهامو رنگ کردم بعضی از روزها برای آدم خاطره انگیز میشه مثل همون چهارشنبه دکتر گفت بزرگترین فولی حدود 22 میلی هست شب hcgبزن حدود ساعت 12:30 شب بود که با آقای پدر رفتیم و زدیم. به دکتر یه آزمایشم رو نشون دادم گفت یه ویروس تو بدنت هست البته گفت هیچ کاری با این ویروس نمیشه کرد گفت ممکنه از هر 3 نفر یه نفر این ویروس رو داشته باشن فقط باید امیدوار بود تا این ویروس فعال نشه چه میدونم من که چیزی نفهمیدم گفت برو یه سر دکتر عفونی. حرفهاش باعث شد تا نگران بشم ولی گفت جای نگرانی نداره توکل به خدا.

جمعه صبح رفتیم بیمارستان عرفان به نظرم منظم تر از بیمارستان صارم بود و سریعتر کارشون رو انجام دادن. بعد از نمونه گیری رفتم تو بخشی که قرار بود انتقال انجام بشه حدود 10 نفر دیگه هم بودن اکثرا برای انتقال یا تخمک گیری اومده بودن کلا بخش جالبی بود حدود ساعت 11:30 دکترم اومد برام دعا کرد بسم الله گفت منم همش میگفتم رب هب لی من لدنک ذریه طیبه انک سمیع دعا این بار انجام آی یو آی دردناک بود .

پنج شنبه شب یه شب قبل از آی یو آی رفتم پیش رباب خانم ( یکی از دوستانمون که بسیار ارتباط خوبی با خدا داره) من بهش اعتقاد دارم برام دعا کرد کمرم رو بست و دعا کرد.

بعد از آی یو آی حدود 1/5 ساعت رو تخت دراز کشیدم این قسمتش که اجازه میدادن بیشتر استراحت کنیم بعد از انتقال رو دوست داشتم . با آقای پدر اومدیم خونه همسر مهربون شروع کرد به پذیرایی و انجام کارها ایشالله خدا بهش سلامتی و عاقبت بخیری بده. یه هفته خونه موندم و استراحت کردم یه نفر بهم یه سفارشی داده بود برای استجابت دعا که باید ازشنبه شروع میشد منم با توکل به خدا شروع کردم و تا جمعه یعنی دیروز تموم شد.

حالا هم شده شنبه اومدم سر کار هیچ علائمی ندارم و جز صبر کردن و شکر کردن کاری ندارم.

پنج شنبه این هفته بی بی میذارم شنبه خبرشو میدم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ثمين
26 بهمن 92 10:42
سلام.فقط و فقط توكلت رو به خدا بكن ان شاا... كه خودش برات بهترين ها رو رقم ميزنه .من هم دعاگوت هستم البته اگه كه قابل باشم
پرتو
26 بهمن 92 12:26
انشاالله که آی یو آی موفقیت آمیز بوده و فرشتت توی دلت در حال رشده ، توکل بر خدا منم برات دعا میکنم عزیزم
آسمان
26 بهمن 92 12:43
إِلَهِي كَيْفَ أَدْعُوكَ وَ أَنَا أَنَا وَ كَيْفَ أَقْطَعُ رَجَائِي مِنْكَ وَ أَنْتَ أَنْتَ إِلَهِي إِذَا لَمْ أَسْأَلْكَ فَتُعْطِيَنِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَسْأَلُهُ فَيُعْطِينِي إِلَهِي إِذَا لَمْ أَدْعُكَ [أَدْعُوكَ‏] فَتَسْتَجِيبَ لِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَدْعُوهُ فَيَسْتَجِيبُ لِي إِلَهِي إِذَا لَمْ أَتَضَرَّعْ إِلَيْكَ فَتَرْحَمَنِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَتَضَرَّعُ إِلَيْهِ فَيَرْحَمُنِي إِلَهِي فَكَمَا فَلَقْتَ الْبَحْرَ لِمُوسَى عَلَيْهِ السَّلامُ وَ نَجَّيْتَهُ أَسْأَلُكَ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْ تُنَجِّيَنِي مِمَّا أَنَا فِيهِ وَ تُفَرِّجَ عَنِّي فَرَجا عَاجِلا غَيْرَ آجِلٍ بِفَضْلِكَ وَ رَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ
آسمان
26 بهمن 92 12:46
این دعای صحیفه سجادیه است خدا وکیلی حاجت میده بخونش ان شا الله حاجتتو میگیری از خدا [پاسخ: سلام چشم ممنونم از شما]
آسمان
26 بهمن 92 12:47
ابتدا نیت میکنی و سپس 100 با میخوانی .برای منم دعا إِلَهِي كَيْفَ أَدْعُوكَ وَ أَنَا أَنَا وَ كَيْفَ أَقْطَعُ رَجَائِي مِنْكَ وَ أَنْتَ أَنْتَ إِلَهِي إِذَا لَمْ أَسْأَلْكَ فَتُعْطِيَنِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَسْأَلُهُ فَيُعْطِينِي إِلَهِي إِذَا لَمْ أَدْعُكَ [أَدْعُوكَ‏] فَتَسْتَجِيبَ لِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَدْعُوهُ فَيَسْتَجِيبُ لِي إِلَهِي إِذَا لَمْ أَتَضَرَّعْ إِلَيْكَ فَتَرْحَمَنِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَتَضَرَّعُ إِلَيْهِ فَيَرْحَمُنِي إِلَهِي فَكَمَا فَلَقْتَ الْبَحْرَ لِمُوسَى عَلَيْهِ السَّلامُ وَ نَجَّيْتَهُ أَسْأَلُكَ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْ تُنَجِّيَنِي مِمَّا أَنَا فِيهِ وَ تُفَرِّجَ عَنِّي فَرَجا عَاجِلا غَيْرَ آجِلٍ بِفَضْلِكَ وَ رَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ کن .
مامان زهره
27 بهمن 92 0:21
سلام گلم از ته قلب و با خلوص نیت برات دعا می کنم که بزودی زود مامان بشی.عزیزم غصه نخور و توی این دوران انتظار همیشه کنار همسرت باش چون نزدیکترین کسی که می تونه آرومت کنه اونه.من که دلم روشنه تو هم تردید نداشته باش زود میای و خبر خوش رو بهمون مژده می دی .آآآمین
آسمان
27 بهمن 92 13:40
دوست عزیزم امروز داشتم سایتهای مختلف را میخوندم که چشمم به این مطلب افتاد .سوره والعصر باعث صبر در انسان و حس آرامش میشود پس این سوره را حتماً بخونید
آغوشی برای گریه
28 بهمن 92 5:56
سلام خواهر گلم .انشالله نتیجه مثبت بگیری و بهمون خبر بدی .به حق حضرت زهرا (سلام الله علیها) [پاسخ: سلام ممنون ایشالله ]
مهدیه
29 بهمن 92 16:39
سلام ایشالا جواب مثبت بگیری و زودی بشین __??_?? من _??___?? آپم _??___??_________????آپم _??___??_______??___????آپم _??__??_______?___??___??آپم __??__?______?__??__???__??آپم ___??__?____?__??_____??__?آپم ____??_??__??_??________??آپم ____??___??__??آپم ___?___________?آپم __?_____________?آپم _?_____@ ____@ __?آپم _?___///___@__\\__?آپم _?___\\\______///__?آپم ___?______W____?آپم _____??_____??آپم زودی بیا عکسای جدید گذاشتم
مامان الینا
29 بهمن 92 21:03
سلام عزیزم از اعماق وجودم برات دعا میکنم ایشالا پنج شنبه خوش خبر باشی [پاسخ: واقعا ممنونم و ملتمس دعا]
منتظر لطف خدا
1 اسفند 92 15:36
عزیزم انشالله با همین آی یو آی باردار شده باشی میشه بیای وبم و بهم بگی تجربه ی آی یو آی چجوری بود ... آمپولهاش درد داشت ؟؟ چند تا آمپول زدی... من فعلا نمی خوام برم ولی کلا دوست دارم که اطلاعاتم کامل باشه .. اگرم درد داره بدونم که درد داره .. نه اینکه بگن آسونه بعد که رفتم اونجا تازه بفهمم چقدر سخته منتظرم . ممنون میشم .