عسل من و باباشعسل من و باباش، تا این لحظه: 9 سال و 28 روز سن داره

زندگی زیباست...

روزهای اسفند

1392/12/12 11:40
نویسنده : مامان فاطمه
407 بازدید
اشتراک گذاری

جهت مطالعه روی ادامه مطالب کلیک کنید.

سلام

دوشنبه 12 اسفند مثل برق این روزها میگذره مخصوصاً روزهای اسفند که اصلا نمیفهمی چه جوری میگذره ولی هر جور میگذره دوسش دارم همیشه آخر کار رو دوست داشتم مثل آخر هفته, آخر ماه, آخر سال, خدایا این روزها رو برای همه زیبا کن, خدایا این روزها به همه دل خوش بده, خدایا این روزها شادی رو روزی بنده هات کن.

پنج شنبه و جمعه گذشته در حد تیم ملی کار کردم جوری که شبش از خستگی خوابم نمیبرد, انگار کوه کنده بودم اینقدر بدنم درد میکرد. تازه کلی از کارهام هنوز مونده البته ایشالله آخر همین هفته سعی میکنم تمومش کنم.

دلم میخواد کارهام زودتر تموم بشه برم یه دوری بزنم برم بازار, مرکز خرید واییییییی عاشقشم عاشق این همه شلوغی و هیاهوی شب عید خوشم میاد فعلا که اسیر کارهای خونه شدم.

این روزا سعی میکنم زیاد فکر و خیال نکنم سعی میکنم فکرم رو مشغول چیزای خوب کنم.

بی صبرانه منتظر جور شدن یه مسافرتم خدا کنه که بشه

توکل به یار مهربان خدای خوبم دارم. از خدا برای همه پدر و مادرا تقاضای سلامتی و عاقبت بخیری دارم.

خدایا سال 93 رو برای ما و خانواده هامون سال زیبا و شادی قرار بده. سال سلامتی سال خیر و سعادتمندی.



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

هانی
12 اسفند 92 12:48
عزیزم سال جدید سال خوبی باشه. خسته نباشی. چه عکس زیبایی
پرتو
12 اسفند 92 13:35
خسته نباشی عزیزم انشاالله امسال سال خوبی برای همه باشه مخصوصا شما دوستم و هر چی از خدا میخوای بهتون بده آمین
آسمان
13 اسفند 92 8:23
سال نومي شود. زمين نفسي دوباره مي کشد.برگ ها به رنگ در مي آيند و گل ها لبخند مي زند و پرنده هاي خسته بر مي گردند و دراين رويش سبز دوباره...من...تو...ما... کجا ايستاده اييم. سهم ما چيست؟..نقش ما چيست؟...پيوند ما در دوباره شدن با کيست؟... زمين سلامت مي کنيم و ابرها درودتان باد و چون هميشه اميدوارگلم امیدوارم سال جدید واسه هممون سال خوبی باشه به امید سال جدید
مامی92
16 اسفند 92 19:29
معصومه
18 اسفند 92 16:29
هر روز دوستای منتظرمو دعا میکنم و شماهم جزو دوستام هستید و خواهید بود مهربوننننن
عطر یاس
20 اسفند 92 17:13
سلام عزیزم . ان شاء الله زود حاجت روا بشی.اگه مایل به تبادل لینک بودی خبرم کن من که شدیدا مایل به تبادل لینکم