عسل من و باباشعسل من و باباش، تا این لحظه: 9 سال و 26 روز سن داره

زندگی زیباست...

تشکر

1392/12/24 11:09
نویسنده : مامان فاطمه
529 بازدید
اشتراک گذاری

لطفاً ادامه مطالب را کلیک کنید.

سلام

شنبه 24 اسفند 92 سال 92 با تمام اتفاق های خوب و بدش داره تموم میشه, این روزها رو دوست دارم چون میرم بازار, میرم خرید, خونه تمیز میکنم البته وقتی یادم میوفته که چقدر پول خرج کردم افسرده میشم. ناراحت

صبح که پاشدم دیدم که بله گلوم درد میکنه فکر میکنم چند شبه که آشفته ام یا نگرانم نمیدونم چرا شاید به خاطر اینکه هنوز خونه به خاطر عملیات خونه تکونی روی مرتب بودن رو ندیده یا شاید به خاطر اینکه جای خوابم به یه اتاق دیگه منتقل شده به هر حال فقط میتونم بگم خدایا به تو پناه میبرم.

اداره هم دوباره گروهکی شده باز اختلاف بین بچه ها داره ریشه میکنه و من براش عاقبت خوشی نمیبینم. ترجیح میدم در این شرایط بیشتر سکوت کنم که بهترین سیاست همینه, به خودم میگم اگه دختر دار بشم نمیذارم بره سرکار چون بزرگ ترین اشتباه همینه که خانم ها کار کنن اگه دیگه خیلی دوست داشت بره سرکار فقط آموزش پرورش که به نظرم خیلی برای خانم ها بهتره.

دلم میخواد از خدا به خاطر همه اتفاق های خوب سال 93 تشکر کنم دلم میخواد بگم خدایا ؛

به خاطر اینکه مواظب عزیزامون هستی و سایه بزرگتر هامون بالاسرمون هست ممنونم.

دلم میخواد بگم خدایا به خاطر همه چیز متشکرم.

البته اینم میخوام به خدا بگم که خدایا تو خوبی و من بدم تو خوبی میکنی و من بندگی نمیکنم, میخوام بگم خدایا ما بنده هات رو عفو کن و به راه راست هدایت کن

خدایا چقدر دلم میخواد شرمسار تو نباشم خدایا دستم رو بگیر

خدایا چقدر تو خدایی من اگه جای شما بودم لااقل با خودم یه جور دیگه رفتار میکردم از مهربونیات شرمسارم اینقدر خوبی که پررو شدیم اینقدر پررو که بگم با تمام بدیهام منو ببخش با تمام بدیهام منو تنها نذار خدایا بذار بنده بمونم

بگم خدایا سال 93 رو به حق خانم فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) که ما همه خاک زیر پای ایشون هم نیستیم,شرمسارشون هستیم و ایام شهادتشون با سال جدید تقارن داره شما به بزر گیت و به احترام بهترین مادر دنیا این سال رو سال مادر بنام و همه منتظران رو با اولاد سالم و صالح به مقام مادری برسون تا ایشالله ما هم سعی کنیم تا فرزندانمون رو نوکر فرزندان فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) تربیت کنیم.

بگم خدایا سال 93 رو سال سلامتی و خیر و برکت و خوشی و سعادت و با روزی حلال وافر برای همه ما ینده هات و عزیزامون قرار بده. (فقط امیدوارم ما جزء بنده ها باشیم)

بگم خدایا درسته من بدم ولی به سهم خودم دلم میخواد دعا کنم برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان (عج الله) خدایا سال 93 رو سال ظهور آقا قرار بده, سال شناخت ایشون, سال منتظر واقعی بودن

خدایا سال 93 رو سال جلو رفتن قرار بده جلو رفتن در ایمان, آرامش, ادب, سعادت,سلامتی, روزی, زیاد شدن افراد خانوادهمژه

 تقدیم به بی بی دو عالم

اي كاش ميخي بين بال و پر نميرفت

يا لااقل زهرا به پشت در نميرفت

آتش گرفته درب آن بيتي كه حتي

در داخلش بي اذن پيغمبر نميرفت

طاقت نياورد و زمين افتاد و غش كرد

تا آن زمان كه هوش بود حيدر نميرفت

شايد اگر آرام خون از سينه ميريخت

يا كه جنين ميماند يا مادر نميرفت

زخمي شده پهلوي بي بي دو عالم

ورنه ميان راه خون تر نميرفت

گر ماجراي كوچه ناموسي نميشد

در بين مردم آبرو ديگر نميرفت

وقتي كه سيلي بر رخ مادر نميخورد

در كربلا از دخترش معجر نميرفت

شاعر: محسن اوجاني

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آسمان
24 اسفند 92 10:58
دوست گلم امیدوارم که خدا بهترینها را در سال جدید واسه شما و واسه همه قرار بده.آمین
پرتو
24 اسفند 92 14:30
چقدر قشنگ دعا کردی عزیزم انشاالله که همین طور هم بشه آمین برات بهترینها رو میخوام دوستم امیدوارم موفق باشی گلم
مریم
26 اسفند 92 10:16
سلام فاطمه جونی خوبی؟ مثلهمیشه نوشته هات دل نشینه و قشنگ تز اون دعاهایی که مطمئنم همش از صمیم دل پاکت و خلوص نیت صافته. فاطمه مهربونم امیدوارم همونجور که گفتی توی سال 93 همه اتفاقای خوب و شیرین در انتظار تو و خونواده گرمت باشه و بعد از اون بنا به مصلحه حق امیدوارم خدای حضرت زهرا (س) به برکت اسم مقدس ایشون تاج مادری رو به سرت بذاره که از نطر من بنده حقیر سراپا تقصیر لایقشی. آمین. منو ازدعای خیرت بی نصیب نذار.
مامی92
26 اسفند 92 19:34
دیگر آن خنده‌ی زیبا به لب مولا نیست همه هستند ولی هیچ کسی زهرا نیست قطره‌ی اشک علی تا به ته چاه رسید چاه فهمید که کسی همچو علی تنها نیست شهادت حضرت فاطمه(س) تسلیت باد
آسمان
28 اسفند 92 11:22
سال نومی شود.زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره...من...تو...ما... کجا ایستاده اییم.سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟...پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟... زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و چون همیشه امیدوار وسال نومبارک...
پرتو
28 اسفند 92 22:23
بهار ثانیه ثانیه می آید… و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد... سال نو پیشاپیش مبارک