عسل من و باباشعسل من و باباش، تا این لحظه: 9 سال و 26 روز سن داره

زندگی زیباست...

سلام به سال 93

1393/1/10 8:42
نویسنده : مامان فاطمه
424 بازدید
اشتراک گذاری

جهت مطالعه روی ادامه مطالب کلیک کنید.

سلام

امروز یک شنبه 10 فروردین سال 93, یه تبلیغ هست که میگه یک روز 24 ساعت نیست, به نظرم درست میگه یه روز یک ثانیه است چون به نظرم از سال نو تا به حال فقط چند ثانیه گذشته, زمان بدون خستگی به سرعت داره میگذره و برای کسی صبر نمیکنه از دیروز من 32 ساله شدم و این 32 سال خیلی زود گذشت تو این سالها دهه 20 زندگیم رو بیشتر دوست داشتم.

خیلی خوش حال بودم که سال 92 تموم میشه دلم میخواست سال 93 با من دوست باشه و بر وفق مرادم ولی مثل اینکه سال 92 زیرابم رو پیش سال جدید زده بود تقریباً هم زمان با اتفاق تلخی که سال گذشته همین موقع ها برام افتاد امسال هم دوباره بیمارستان ها ازم دعوت کردن تا عید مهمونشون باشم چند روز پیش با درد ناگهانی شکم از خواب بلند شدم بعد دو روز از این بیمارستان به اون بیمارستان بازم نتونستن دقیق تشخیص بدن یکی میگفت کلیه است یکی میگفت کلیت روده است چمیدونم والا نمیدونم چی بگم خیلی دلم گرفته, دلم میخواست اولین پیغام 93 پر از شادی و امید باشه ولی نشد. فکر میکنم افسرده شدم دوباره حوصله هیچ چیز, هیچ کس, هیچ جا رو ندارم. دوباره ذهنم پر شده از افکار منفی

خودم فکر میکنم شاید اینا برای اینه که بفهمم دنیا خیلی بی ارزشه

به امید خدا پنج شنبه عازم کربلا هستیم امیدوارم که دیگه مریضی اذیتم نکنه امیدوارم سفر پر برکتی باشه. نائب زیاره همه شما دوستای خوبم هستم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطمه*
17 فروردین 93 18:37
سلام من تازه با وبت آشنا شدم. ایشالا همه این اتفاقا تموم میشه و بعدش آسایشی که خدا قولشو داده که بعد هر سختی به بنده هاش میده نصیبت بشه. خوش به حالت که قسمتت کربلا شده. التماس دعا. [پاسخ: سلام عزیزم ممنونم ایشالله که قسمت خودت و خانواده ات بشه]
آسمان
18 فروردین 93 13:49
سلام دوست خوبم من بالاخره یک وبلاگ درست کردم . ولی نمیتونستم لینکت کنم منو لینک کن . www.rohamm.niniweblog.com رهام مامان هم بزنی درسته منو لنک کن البته اگه دوست دارید که بازم با هم صحبت کنیم؟ [پاسخ: سلام والا منم نمیتونم وبلاگت رو ببینم]