عسل من و باباشعسل من و باباش، تا این لحظه: 9 سال و 27 روز سن داره

زندگی زیباست...

زندگی زیباست

1393/1/25 11:24
نویسنده : مامان فاطمه
409 بازدید
اشتراک گذاری

جهت مطالعه ادامه مطالب را کلیک کنید.

سلام

سلام به بهار فصل زیبایی ها کاش همیشه بهار بود من چقدر بهار رو دوست دارم شاید چون در آغاز بهار دنیا اومدم به نظرم فصل بهار فصل زندگی است فصل نو شدن فصل جوان شدن

خدا رو شکر از سفر کربلا با دلی آروم برگشتم خدایا این آرامش همیشه کنارم باشه ایشالله که این سفر قسمت همه بشه.

هم قالب وبلاگ رو عوض کردم هم اسمش رو با اون قبلی دلم میگرفت بااینکه عکسش رو دوست داشتم ولی دلم میخواست وبلاگم روحیه داشته باشه و به منم روحیه بده.

این روزها با بیخیالی داره میگذره خدا رو شکر که به خیر میگذره خدایا بابت همه چیز متشکرم.

ایشالله سال 93 پر از شادی باشه برای همه مون و عزیزامون.

خدایا دلم میخواد در ساحل آرامش تو قایق دلم پهلو بگیره خدایا دلم میخواد در آغوشت باشم خدایا دلم میخواد کنارم باشی خدایا دلم میخواد صدای دل من و تمام منتظر ها رو بشنوی و اجابت کنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامی92
29 فروردین 93 20:22
میلاد سرور بانوان جهان و مادر تمام شیعیان بر شما و تمام ایرانیان مبارک باد . . . [پاسخ: سلام عزیزم ممنونم]
مامان بنيتا
2 اردیبهشت 93 10:36
سلام عزيزم ، دوست خوبم ،چه قلم زيبايى دارى ،هرچه از دل برايد بر دل نشيند،براى من هم دعا كن كه خدا ارامش بهم بده ، [پاسخ: سلام دوستم ممنونم ]
مامان مهدیه
3 اردیبهشت 93 17:11
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 روبدین [پاسخ: چشم حتما عزیزم]